ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

راهکارها و توصیه‌هایی برای انتخاب درهای شیشه‌ای

هنگام انتخاب در شیشه‌ای برای فضاهای داخلی، لازم است نکاتی را در نظر داشته باشیم. گذشته از هماهنگی نوع در با دکوراسیون داخلی، در ادامه به نکاتی اشاره می‌کنیم که با دنبال کردن آنها می‌توانید در مناسب و کاربردی برای فضای داخلی خود انتخاب کنید.

بودجه

میزان بودجه‌ای که برای خرید در شیشه‌ای در نظر گرفته‌اید، در انتخاب نوع آن تأثیرگذار  است.  در این میان لازم است نیازها و خواسته‌های خود را در نظر داشته باشید. برای مثال بدانید که این درها در کجا نصب می‌شوند و تا چه مدت باید از آنها استفاده کنید؟ میزان عایق بودن آنها در برابر حرارت و صدا نیز نکته‌ای است که بر روی قیمت تأثیر می‌گذارد. دستگیره‌های خاص و سفارشی نیز قیمت در کشویی را بالا می‌برد.


ابعاد در

ابعاد مورد نیاز از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام انتخاب در باید در نظر داشته باشید. در گذشته بیشتر خانه‌ها دارای درهای یک‌اندازه با چارچوب‌های یکسان بودند. اما در حال حاضر با ابعاد و اندازه‌های متنوعی روبرو می‌شویم که بر اساس کاربری فضا و نوع طراحی آن بدیهی به نظر می‌رسند. برای مثال در مورد نیاز در یک اتاق خواب باید با در مورد استفاده در طراحی مطب دندانپزشکی ابعاد متفاوتی داشته باشد.


متریال

متریال مورد استفاده در ساخت در نیز اهمیت بسیاری دارد. بیشتر درها امروزه از متریال‌های چوب و شیشه ساخته می‌شوند. چوب با ظاهر جذاب و مقاومت خوبی که دارد، بیشترین کاربرد را در ساخت انواع در دارد. اما امروزه از متریال‌های متنوعی مانند شیشه و آهن نیز برای ساخت در استفاده می‌شود. این متریال‌ها زیبایی مدرنی به فضا بخشیده و در برابر انتقال حرارت نیز عایق بهتری هستند.

شرایط آکوستیک

جذب صدا و ایجاد شرایط آکوستیک مناسب در فضاها از نکاتی است که معماران توجه بسیاری به آن نشان می‌دهند. درجه‌بندی STC برای انواع درهای مورد استفاده در فضاهای داخلی کاربرد دارد. 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد