ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

استفاده از رنگ سال در دکوراسیون مطب

پنتون رنگ های سال ۲۰۲۱ را به این ترتیب انتخاب کرد:

خاکستری نهایی و خنثی (Ultimate Gray)

زرد روشن (Illuminating)

انتخاب این دو رنگ به دلیل شرایط حاکم در دنیا در سال گذشته بوده است. به این معنی و مفهوم که در پس هر ناامیدی امیدی هست. رنگ خاکستری یک رنگ خنثی است و نماد خمودی و افسردگی است. در کنار آن رنگ زرد روشن نشان دهنده امید به زندگی و ادامه‌ی آن است. استفاده از این دو رنگ در طراحی داخلی می‌تواند به خلق ایده‌های جذابی بینجامد. می‌توانیم این دو رنگ را به همراه سفید در مبلمان و دکوراسیون داخلی مطب خود به کار ببریم. در ادامه بیشتر در مورد استفاده از این رنگ برای طراحی داخلی مطب توضیح می‌دهیم.


طراحی داخلی اتاق انتظار با رنگ‌های سال

استفاده از دو رنگ منتخب سال ۲۰۲۱ در طراحی داخلی اتاق انتظار کاری ساده است. کافی است در انتخاب مبلمان، سطوح و اکسسوری‌های دکوراتیو این دو رنگ را به کار ببریم. همچنین با استفاده از گیاهان سبز و جذاب می‌توانید روح طبیعت را در اتاق انتظار خود به جریان بیندازید. این امر به آسایش ذهن مراجعین و کارمندان کلینیک یا مطب شما کمک خواهد کرد. 

توصیه ما این است که مبلمان اتاق انتظار را ساده و بدون نقش و نگار انتخاب کنید تا مدرن‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد. در کنار انتخاب مبلمان با کمک گرفتن از تکنولوژی‌های روز می‌توانیم شرایط مطلوبی را برای مراجعین و کارمندان فراهم کنیم. مبلمان زرد رنگ با چند کوسن خاکستری یا بالعکس نمونه‌ای جذاب برای طراحی داخلی اتاق انتظار است. همچنین می‌توانیم برخی از مبل‌ها را زرد رنگ و برخی دیگر را خاکستری در نظر بگیریم.



ایجاد فضایی گرم و دعوتگرا

حتماً از تأثیر رنگ بر روی روحیه و حالات روانی انسان‌ها اطلاعاتی در دست دارید و می‌دانید که این امر در دکوراسیون داخلی تا چه حد اهمیت دارد. رنگ زرد از جمله رنگ‌های گرم محسوب می‌شود که حس و حال مثبتی را در ذهن بیننده ایجاد می‌کند. اما باید در حجم استفاده از آن جانب احتیاط را رعایت کنیم. رنگ خاکستری در کنار زرد وظیفه‌ی حفظ تعادل را بر عهده می‌گیرد و با استفاده از این دو رنگ می‌توانیم دکوراسیون داخلی مطب خود را بسیار متعادل و زیبا طراحی کنیم.

رنگ زرد را می‌توانیم تنها در نورپردازی مطب در نظر بگیریم. به این ترتیب که در یک زمینه‌ی خاکستری و سفید نوری زرد و درخشان تابیده شود. به این ترتیب گرما به محیط سرد و استریل کلینیک منتقل خواهد شد. در واقع استفاده از رنگ زرد در کنار سفید ترند سال ۲۰۲۱ است که به درخشندگی بیشتر این رنگ اصلی کمک می‌کند.


اکسسوری دکوراتیو

استفاده از اکسسوری‌های دکوراتیو به صمیمیت هر چه بیشتر مطب شما اضافه می‌کند. انتخاب اکسسوری‌ها به سبک طراحی داخلی مطب شما بستکی دارد. تابلوهای انتزاعی زیبا، تصاویری از طبیعت یا نقاشی‌های واقع‌گرایانه‌ی جذاب، مجسمه‌ها، آباژورها و ... انتخاب‌های بسیار مناسبی هستند.