ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

استفاده از استینس استیل در طراحی داخلی و نمای ساختمان

استینلس استیل از جمله فلزات خاص و زیبا است که در طراحی داخلی و نمای ساختمان کاربردهای فراوانی دارد. طراحان امروزه از این متریال برای دکوراسیون فضاهای مختلف مانند آشپزخانه و اتاق خواب استفاده می‌کنند. برای مثال روی کانترهای آشپزخانه را می‌توان با این فلز پوشاند و به جذابیت آن افزود. از استینس استیل برای ساخت مبلمان و قفسه‌های مختلف نیز استفاده می‌شود. در ادامه با ویژگی‌ها و کاربردهای متنوع این فلز در طراحی و معماری آشنا خواهید شد.

ضد زنگ و ضد خش

استینلس استیل فلزی ضد زنگ است که در برابر حرارت و خش نیز از خود مقاومت خوبی نشان می‌دهد. این نوع فلز حالت مگنتی ندارد و جذب آهنربا نمی‌شود. خاصیت ضد خش بودن این فلز باعث شده است که طراحان و معماران توجه ویژه‌ای به آن نشان دهند و در نمای ساختمان، ساخت مبلمان و اکسسوری‌های دکوراتیو از آن استفاده کنند. استفاده از استیل در نما به آن تشخص خاصی می‌بخشد و بیشتر برای ساختمان‌های اداری و تجاری توصیه می‌شود.

مقاومت در برابر زنگ زدگی نیز امکان استفاده از آن در فضاهای مرطوب را فراهم می‌کند. در طراحی داخلی مطب و فضاهای درمانی که نیاز به شسشتشو و ضدعفونی دائمی داریم نیز می‌توانیم از استیل ضد خش استفاده کنیم.

زیبایی بصری

زیبایی بصری استینلس استیل از جمله ویژگی‌های اصلی آن محسوب می‌شود. استفاده از این فلز در نمای ساختمان باعث می‌شود که بسیار لوکس و باوقار به نظر برسد. استفاده از استینلس استیل در طراحی داخلی فضاهای کوچک نیز بسیار توصیه می‌شود. چرا که با انعکاس نور باعث می‌شود که فضا بزرگتر از ابعاد حقیقی خود به نظر برسد. 

شکل‌پذیری آسان

شکل‌پذیری آسان استینلس استیل نیز امکان خلق فرم‌های متنوع را در طراحی صنعتی و دیزاین امکان‌پذیر می‌کند. بر این اساس شاهد ساخت انواع پارتیشن، دستگیره با فرم‌های متنوع، کمد، دیوارکوب‌های جذاب و ... هستیم. طراحان صنعتی از این ویژگی استینلس استیل بهره برده و برای ساخت انواع ابزار، لوازم و تجهیزات مانند وسایل برقی، لوله‌های صنعتی، استراکچرها و ... از آن استفاده می‌کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد