ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

طراحی داخلی اتاق مدیریت و اهمیت آن

یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک دفتر کار، اتاق مدیریت است. در واقع این اتاق می‌تواند به عنوان شناسنامه‌ی دفتر کار شما تلقی شود. چرا که اغلب جلسات مهم با شرکا در این دفتر انجام می‌شود و امروزه به دلیل وجود شبکه‌های مجازی، حالتی رقابتی دارد. رعایت استانداردها و نکات مربوط به طراحی داخلی دفتر کار و توجه به نکاتی مانند متراژ فضا و نورپردازی آن در طراحی داخلی اتاق مدیریت اهمیت ویژه‌ای دارد. ابعاد فضا در انتخاب مبلمان و تجهیزات، نحوه‌ی نورپردازی و حتی سبک دکوراسیون داخلی تأثیرگذار است. برای مثال برای دفاتر کوچک سبک دکوراسیون مینیمال پیشنهاد می‌شود. در ادامه با نکات بیشتری در این زمینه آشنا خواهید شد.

سبک دکوراسیون اتاق مدیریت

انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی را بر اساس سلیقه و زمینه‌ی شغلی می‌توانیم برای طراحی داخلی اتاق مدیریت انتخاب کنیم. در این میان لازم است سبک دکوراسیون داخلی اتاق مدیر با سبک کلی طراحی داخلی اداری هم‌خوانی داشته باشد. برای مثال درست نیست که از یک لابی کلاسیک و مجلل وارد یک اتاق مینیمال و مدرن بشویم. زمینه‌ی شغلی نیز در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت تأثیر به سزایی دارد. برای مثال سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال برای شرکت‌های کامپیوتری و مربوط به تکنولوژی بسیار پیشنهاد می‌شود. سبک دکوراسیون کلاسیک نیز برای شرکت‌های بازرگانی و فروشگاهی انتخاب مناسبی است.

استفاده از اکسسوری‌های دکوراتیو

اکسسوری‌های دکوراتیو به فضا روح می‌بخشند و آن را صمیمی‌تر جلوه می‌دهند. وجود یک قفسه‌ی کتاب با تابلوهای زیبا بر روی میز و دیوار به همراه گلدان‌های طبیعی در طراحی داخلی اتاق مدیریت می‌تواند حس و حال خوبی را به افراد منتقل کند. همچنین این جزئیات کوچک بر روی اعتماد به نفس مدیر و تمرکز بیشتر او بر روی امور روزانه تأثیرگذار است. در این میان اغراق در چیدمان لوازم دکوراتیو می‌تواند باعث شلوغی و بی‌نظمی شود و این اصلاً برای اتاق مدیریت مناسب نیست. در واقع در اینجا نظم اهمیت بسیار ویژه‌ای دارد و تمام اجزا باید با یکدیگر هارمونی داشته باشند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد