ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

در کشویی و کاربرد آن در طراحی داخلی

در کشویی یکی از انواع در است که در طراحی و دکوراسیون داخلی کاربردهای متنوعی دارد. این نوع در برای ورودی ساختمان و یا درب داخلی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل عدم اشغال فضا امروزه بیشتر از پیش از این نوع در استفاده می‌شود. به ویژه در آپارتمان‌های کوچک امروزی شاهد استفاده از انواع در کشویی هستیم. در ادامه بیشتر با این مدل در و کاربرد آن آشنا خواهید شد.
متریال‌های مورد استفاده در ساخت در کشویی
متریال‌های متنوعی مانند چوب، ام دی اف، یو پی وی سی، اچ دی اف ، شیشه و ... در ساخت در کشویی کاربرد دارند. انواع مختلف این درها برای عملکردهای متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال در کشویی چوبی برای یک دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک مناسب‌ترین گزینه است. اما هزینه‌ی آن نسبت به متریال‌های دیگر بالا است. به همین دلیل از متریال‌های مشابه مانند ام دی اف نیز می‌توان استفاده کرد. در کشویی آلومینیومی نیز از جله نمونه‌های پر طرفدار است که معمولاً نقش پارتیشن را در طراحی داخلی ایفا می‌کند. 
در چه فضاهایی می‌توانیم از در کشویی استفاده کنیم؟
در کشویی همانطور که گفته شد کاربردهای متنوعی دارد و در انواع فضاها با کاربری‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای مثال در طراحی داخلی مطب و فضاهای درمانی شاهد استفاده از این نوع در هستیم. به ویژه برای سرویس بهداشتی فضاهای درمانی باید از در کشویی استفاده شود. چرا که آسان‌تر باز شده، جایی اشغال نمی‌کند و دسترسی کادر درمان به بیمار در شرایط اضطراری آسان‌تر است. در منازل مسکونی نیز از این در برای انواع فضاها مانند سرویس بهداشتی، پاسیو، حیاط و ... کاربرد دارد. برای دهانه‌های عریض مانند درهای تراس و ... نیز درب کشویی بیشترین کاربرد را دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد