ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های جالب برای تزئین دیوار مطب دندانپزشکی کودکان

بسیاری از کودکان از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی هراس دارند. به همین دلیل لازم است با تدابیر ویژه محیطی را ایجاد کنیم که هنگام ورود به کلینیک کمترین استرس و تنش را متحمل شوند. یکی از راهکارها، ایجاد محیطی شاد با استفاده از المان‌های دکوراتیو جذاب و مناسب سن کودکان است.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای طراحی داخلی کلینیک دندانپزشکی کودکان می‌تواند باعث خلق محیطی دعوتگرا و مثبت شود که کودکان از گذراندن زمان در آن لذت می‌برند. اما چه نوع کاغذ دیواری و چه طرح‌هایی برای دکوراسیون مطب دندانپزشکی کودکان مناسب است؟ در ادامه با سه ایده‌ی خلاقانه در این زمینه آشنا خواهید شد.



کاغذ دیواری با طرح‌های سرگرم‌کننده و آموزشی

کمک به درک این موضوع که کلینیک دندانپزشکی محلی برای بهبود سلامتی و کمک به کودکان است می‌تواند به کاهش استرس آنها کمک کند. استفاده از تصاویر شاد با مفاهیم آموزشی در زمینه‌ی مراقبت‌های بهداشتی از دهان و دندان می‌تواند برای کودکان جالب باشد. کاغذ دیواری با رنگ روشن و با تصاویری از لبخندهای زیبا می‌تواند به زیبایی دکوراسیون و طراحی کلینیک شما کمک کند و کودکان را به مراقبت بیشتر از دندان و انجام امور بهداشتی مربوطه تشویق کند. 



استفاده از طرح‌های فکری و پر رمز و راز

یکی از راهکارهای ایجاد روحیه‌ی مثبت در کودکان ایجاد شرایطی برای پرت شدن حواس آنها از ماهیت مکانی است که در آن قرار دارند. راهکارهای زیادی برای تحقق این امر وجود دارد. در این میان می‌توان به ایجاد یک محیط بازی یا آکورایوم‌های زیبا در اتاق انتظار اشاره کرد. یکی دیگر از راهکارهای جلب توجه کودکان و معطوف کردن توجه آنها، استفاده از طرح‌های اسرارآمیز در کاغذ دیواری و دیوارپوش است. به این ترتیب می‌توانید با انتخاب طرح‌های جالبی مانند یک پارک تفریحی، یک مزرعه و طرح‌های جذاب دیگر، شرایط سرگرمی کودکان در اتاق انتظار کلینیک دندانپزشکی را به خوبی فراهم کنید.



استفاده از طرح‌های سیر و سفر جالب

تصور سفر به اعماق دریا، سفر به فضا یا گشت و گذار در جنگلی اسرارآمیز برای کودکان بسیار جذاب است و باعث می‌شود که از مراجعه به کلینیک دندانپزشکی واهمه‌ای نداشته باشند. استفاده از استیکر دیواری با تصاویر رنگی پر از حیوانات آبزی متنوع مانند ماهی‌ها، مرجان‌ها و گیاهان دریایی به ایجاد یک سرزمین عجایب کوچک در دل مطب دندانپزشکی منجر می‌شود. دیوارپوش‌های برجسته با تصاویر شاد مانند رقص دلفین‌ها در دریا نیز باعث شگفتی کودکان می‌شود. به این ترتیب کودکان کمتر احساس می‌کنند که در یک محیط درمانی حضور دارند و طبیعتاً کمتر دچار استرس و ترس خواهند شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد