ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

ایده‌های دکوراسیون داخلی

در این وبلاگ ایده‌های جذابی برای طراحی و دکوراسیون داخلی در اختیار شما قرار می‌دهیم.

استفاده از چوب در دکوراسیون دفتر کار

چوب یکی از متریال‌های پرطرفدار برای طراحی داخلی فضای اداری است که با تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی هماهنگی دارد. استفاده از این متریال برای مبلمان اداری، کفپوش و دیوارپوش بسیار رایج است و به فضا گرما و صمیمیت می‌بخشد. در ادامه با مزایای استفاده از چوب در طراحی داخلی دفتر کار آشنا خواهید شد.



بافت گرم و زیبا

زیبایی و ایجاد جوی گرم و صمیمی اولین مزیت چوب است. همچنین همانطور که گفته شد در تمام سبک‌های دکوراسیون داخلی از سبک کلاسیک گرفته تا مینیمال و مدرن از چوب به بهترین شکل استفاده می‌شود. اما در سبک‌های دکوراسیون روستیک و اسکاندیناوی بیشتر شاهد وجود این متریال زیبا هستیم.



عایق خوب

چوب متریالی عایق صدا و حرارت است و به همین دلیل برای ایجاد شرایط آکوستیک و کمترین اتلاف حرارتی در طراحی داخلی اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد. به این طریق می‌توانیم علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی به کاهش هزینه‌ها در بلند مدت نیز کمک کنیم.



کاهش آثار زیست‌محیطی

درست است که در نگاه اول، استفاده از چوب منظره‌ی قطع درختان را در ذهن ما ایجاد می‌کند. با این حال نباید فراموش کنیم که چوب متریالی تجدیدپذیر است و در روند تولید آن کمترین آلودگی و تخریب وجود دارد. به این ترتیب در طراحی داخلی شرکت‌های بزرگی مانند ردبول، گرند گیفت، هوریزن مدیا و ... شاهد استفاده از چوب در سطح وسیع هستیم.



پیوند مجدد انسان با طبیعت

زندگی شهری و مدرن باعث دوری انسان از طبیعت و محیط زیست شده است. بر این اساس با استفاده از متریال‌های طبیعی مانند چوب می‌توانیم قدم بزرگی در جهت پیوند دوباره ایجاد کنیم. این یکی از ارکان رویکرد بیوفیلیک است که تأکید آن بر روی برقراری ارتباط با محیط و طبیعت است. نزدیکی با طبیعت باعث می‌شود کارمندان با انرژی بیشتری به کار بپردازند و راندمان کاری آنها بیشتر شود. کارمندان با سلامت روانی و جسمی می‌توانند به رشد و ارتقاء شرکت شما کمک کنند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد